Latvija aizliedz Krievijas RT propagandas kanālus

Latvija otrdien aizliedza virkni… Krievijas RT televīzijas kanāliem aizliegts raidīt Baltijas valstī saistībā ar Krievijas valsts televīzijas tīkla vadītājam noteiktajām starptautiskajām sankcijām.

Latvijas mediju uzraugs Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) aizliegusi RT galveno apraides pakalpojumu angļu valodā, tā spāņu un arābu līdzinieku RT dokumentālo kanālu, kā arī raidījumu augstas izšķirtspējas versijas.

“Šīs televīzijas programmas ir aizliegtas, jo tās kontrolē un pārvalda Dmitrijs Kiseļevs, kuram ES ir piemērotas sankcijas par vairākkārtējiem aicinājumiem pārkāpt Ukrainas demokrātiju un teritoriālo vienotību,” sacīja NEPLP vadītājs Ivars Apolliņš.

“Aizliegums būs pastāvīgs, ja vien tā nebūs Krievija Šodien (agrākais tīkla nosaukums) atlaiž Kiselovu un viņa vietā ieceļ prezidentu, kurš nav Eiropas Savienības sankciju sarakstā.

“Turklāt RT tika ierakstīts plkst Krievija Kopš dibināšanas 2005. gadā tas ir bijis Kremļa mediju un propagandas politikas paplašinājums.

Kopš tā laika tīkls ir pārreģistrēts Lielbritānijā raidīšanai Eiropas Savienībā, sacīja Apolins, piebilstot, ka Brexit dēļ RT “reģistrācija vairs nav derīga”.

NEPLP iepriekš bija aizliegusi 10 citus Krievijas televīzijas kanālus, tostarp Krievijas RTR, par “sistemātisku naida runu un kūdīšanu uz karu pret Ukrainu, tostarp atklātiem aicinājumiem nogalināt Ukrainas pilsoņus”.

Lēmums tiks īstenots šonedēļ, teikts NEPLP paziņojumā.

READ  Ziņojums: Krievijas un Ukrainas krīze liek pagarināt Fort Riley tanku brigādes Eiropas turneju

Prunella Bishop

"Radītājs. Kafijas cienītājs. Interneta cienītājs. Organizators. Popkultūras geek. TV ventilators. Lepns foodaholic."

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Back to top