Ziņojumā teikts, ka Krievijas valsts televīzijas reportieri zina, ka melo skatītājiem un sāk apšaubīt viņu izvēli dzīvē.

  • Krievijas žurnālisti runāja ar neatkarīgo valsts izlaidumu Medusa Hype un Ukraina.
  • Daudzi zina, ka bijuši spiesti melot par konfliktu.

Kā ziņots, Krievijas valsts televīzijas ziņu portālos strādājošie žurnālisti jūtas neomulīgi par Kremļa propagandas par karu Ukrainā veicināšanu, taču baidās no sekām, ja viņi sacelsies.

Saruna ar MeduzuVārdā neminēti avoti aprakstīja noskaņojumu valsts medijos, žurnālistiem atkārtojot Krievijas propagandu par iebrukumu Ukrainā, zinot, ka tā ir nepatiesa.

Likums paredz, ka Krievijas tirgiem šis iebrukums ir jāsauc par “īpašu militāru operāciju”, nevis karu, un jāatkārto Kremļa nepatiesi apgalvojumi, ka nevienam civiliedzīvotājam nav nodarīts kaitējums, neskatoties uz pārliecinošiem pierādījumiem par pretējo.

Meduza tiek ekspluatēta no kaimiņvalsts Latvijas, kas nozīmē, ka uz to neattiecas tādi paši ierobežojumi.

Tad nāca viņas ziņojums Marina OvsiaņikovaKrievijas pirmā kanāla producents, Pirmdien tika pārtraukta tiešraide Skrienot uz komplektu ar zīmi “Nē karam” un “Viņi tev šeit melo”.

Tīklam tuvs avots Medusa pastāstīja, ka kopš kara sākuma “visi Pirmā kanāla darbinieki bija saspīlēti”.

“Ikviens bez izņēmuma zina, ka viņi melo. Studijā viņiem ir ekrāni, kuros tiek rādīti Reuters un Associated Press ziņojumi, savukārt viņi saņem norādījumus un rakstītus stāstus no augstākstāvošajiem darbiniekiem, kas pilnībā atrauti no realitātes,” sacīja avots. .

Reuters un AP ir Rietumu tirgi, kas sniedz precīzu informāciju par uzbrukumu, kas nav pārveidota, lai atbilstu Krievijas naratīvam.

Kāds avots Medūzai stāstīja, ka Ovjaņņikovas protests pirmajā kanālā publiski neko daudz nemainīja un ka “cilvēki strādā, un nekādu jaunu norādījumu no augšas nebija”.

Kāds cits avots, kuram ir saites uz diviem citiem lieliem valstij piederošiem tirgiem, Medūzai stāstīja, ka labi informēti žurnālisti izmisīgi cenšas atbrīvot savus radiniekus no militārā dienesta Ukrainā, pat vienlaikus radot skatītājiem nelokāmu priekšstatu par Krieviju.

READ  Patēriņa kredītu tendences – likmes un pieprasījums

Avots sacīja, ka dublēšanās izraisīja “lielu psiholoģisku šoku” žurnālistiem.

Jeļena Afanasjeva, kura, pēc Medusa teiktā, bija Pirmā kanāla direktore līdz pagājušajam gadam, pastāstīja, ka daudzi darbinieki “nevar vai baidās doties prom, jo ​​viņiem ir bērni vai vecāki, par kuriem jārūpējas, viņiem ir hipotēkas, viņu ietaupījumi iznīcināts, vai arī viņi baidās no bezdarba un tikt iekļauti sarakstā.” melns”.

Viņa sacīja, ka daži patiesi tic Kremļa līnijai un nevēlas apstāties.

Krievija pēc iebrukuma Ukrainā uzsāka plašas represijas pret plašsaziņas līdzekļiem un vārda brīvību, apzīmējot ar terminu “karš”. Par karu draud 15 gadu cietumsods. Jaunais cenzūras likums licis daudzām ārvalstu ziņu organizācijām apturēt savu darbību Krievijā, lai pasargātu savus darbiniekus no represijām.

daudz Atlikušie neatkarīgie ziņu punkti valstī Tas ir slēgts valdības spiediena dēļ, un piekļuve internetam ir ierobežota, jo Kremlis cenšas ierobežot informāciju, kurai tās pilsoņi var piekļūt.

Ovjaņņikova otrdien video pavēstīja, ka pēc protesta viņa tika pratināta 14 stundas bez miega un bez piekļuves juridiskajai pārstāvībai. Viņai tika uzlikts naudas sods 30 000 rubļu (280 USD) apmērā par “neatļauta publiska pasākuma” rīkošanu, un nav skaidrs, vai viņai tiks izvirzītas turpmākas apsūdzības.

Angelica Johnson

"Tīmekļa praktizētājs. Sašutinoši pazemīgs ēdiena entuziasts. Lepns twitter advokāts. Pētnieks."

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Back to top