Viljams Šatners uzbrūk “politiskajai” BBC, debatējot par jaunu raidījumu RT

Televīzijas ikona Viljams Šatners ir uzbrucis “politiskajam” BBC, vienlaikus aizstāvot sava jaunā seriāla sākšanu Krievijas valsts atbalstītajā mediju kanālā RT.

Šatners, kurš pazīstams ar kapteiņa Džeimsa Kirka lomu oriģinālajā Star Trek sērijā un policijas seržantu veterānu TJ Hookeru tā paša nosaukuma 80. gadu izrādē, sākotnēji tvītoja, lai reklamētu savu jauno šovu.

Aktieris tviterī rakstīja: “Man ir jauna izrāde:” Es nesaprotu “, kas tiks rādīta 12. jūlijā kanālā RT_com.”

Ziņas par Šatnera iesaistīšanos RT, valsts kontrolētā medijā, kuru apmaksāja Krievijas federālais budžets, daudzi viņa fani sagaidīja ar vilšanos.

Viens šāds ventilators rakstīja: “Nē, nav RT. Es būtībā boikotēju RT [sic] Pēc 2016. gada vēlēšanām jums vajadzētu. Atvainojiet.”

Pēc ASV vēlēšanām 2016. gadā, kurās par prezidentu tika ievēlēts Donalds Tramps, Twitter aizliedza RT pirkt reklāmas savā vietnē.

Sociālo mediju gigants paziņoja, ka aizliegums ir tāpēc, ka tā izmeklēšana atklāja, ka Krievijas ziņu diktors “mēģināja iejaukties vēlēšanās Krievijas valdības vārdā”. RT to noliedza.

Atbildot uz “boikotu” fanu bažām, Šatners rakstīja: “Tāpēc neskaties. Tas ir viegli.” Tajā ietilpa cilvēka emocijzīme, kas paraustīja plecus.

Saruna turpinājās ar citu lietotāju, kurš jautāja: “RT News Channel? Kāds ir jūsu jaunais raidījums?”

Šatners atbildēja: “Tas ir tāds sarunu šovs kā Neapstrādāta nerva, bet par tādu neizpratni kā Ion Drives un Radiation Shield un ceļojumiem uz Marsu – jūs zināt politiskas lietas!”

READ  Šī gada Nastri d'Argento Doc balvas saņem Mani sauc Frančesko Totti un The Rossellinis

Viņš arī aptvēra šo atbildi ar emocijzīmēm, ieskaitot smejošu seju un paceltu uzaci.

Raw Nerve bija trīs sezonu biogrāfijas kanāla raidījums, kurā Šatners redzēja nepārspējamas intervijas ar slavenībām.

Atbildot uz Šatnera šķietami sarkastisko komentāru par “politisko lietu”, cits lietotājs rakstīja: “Tas ir politisks, jo jūs ievedat cilvēkus Krievijas finansētā kanālā, lai visā pasaulē virzītu dezinformāciju.

“Jūs neliekaties par tādu [to] Redziet, tas ir smieklīgi un mānīgi. Bet jūsu jaunie sekotāji (lasiet: krievu roboti) liks jums justies labāk par to. ”

Atbildot uz to, Šatners uzbruka BBC Pasaules dienestam, salīdzinot to un Kremļa kontrolēto RT.

Lasi vēl: Alens Smits: Krievijas ziņojums liecina, ka konservatīvie nespēj aizsargāt demokrātiju

Viņš rakstīja: “Tas ir politiski, jo jums tas ir vajadzīgs politiski. Jūs zināt, ka tādus ziņu pakalpojumus kā BBC World Service daļēji finansē Lielbritānijas aizsardzība [sic] ziedojums?

– Ko jūs par to sakāt? Vēlreiz pievienoja savu komentāru ar emocijzīmi, kurā redzams, kā cilvēks parausta plecus.

Reuters Maskavas žurnāliste Polina Ivanova komentēja Šatnera ierakstu: “Ak, mans Dievs, patiesībā tie ir ebreju baušļi, kas uzrakstīti burtiski.”

BBC pārstāvis Nīls Hendersons ātri atbildēja, sakot, ka “BBC Pasaules dienests tiek finansēts galvenokārt ar licences maksām, nevis no” aizsardzības budžeta “. Tas saņem arī dotāciju no Valsts departamenta.”

BBC World Service redakcijas politikas vadlīnijas par finansēm un ārējām attiecībām, sākot ar 2015. gadu, nosaka: “BBC World Service Group pakalpojumus finansē, izmantojot virkni publiskā un komerciālā finansējuma modeļu.

READ  NENT sadarbojas ar Tet Latvijā

BBC World Service galvenokārt tiek finansēts no licences maksām. To atbalsta arī ierobežota komercdarbība, piemēram, reklāma un sponsorēšana, kā arī neliels ārējs finansējums no atbilstošām organizācijām. ”

dokumentu Plaši sīki aprakstiet, kas ir atļauts un kas nav atļauts, pieņemot reklāmu, sponsorēšanu un citu ārēju finansējumu.

2015. gadā dienestam tika piešķirts ievērojams finansējums arī Apvienotās Karalistes Nacionālās drošības stratēģijas un Aizsardzības un drošības stratēģiskā pārskata ietvaros.

BBC mediju korespondents Deivids Silito toreiz rakstīja, ka “ir ļoti skaidrs, kas ir šī nauda – maigā vara”.

LASĪT VAIRĀK: Maiklam Govem rodas jauni jautājumi par iekšēju dokumentu par ES referendumu

Šatners uzsvēra šo dokumentu, Twitter vietnē apspriežot globālā pakalpojuma finansēšanu.

Viņš teica, ka to finansēja no licences maksām, nevis no aizsardzības budžeta, un viņš atbildēja: “Tātad Apvienotās Karalistes licences maksa tiek piešķirta valsts aizsardzības finansējumam. Tas ir interesanti.”

Šķiet, ka Šatners jauc globālā dienesta „maigās varas” mērķus ar aizsardzības finansēm.

Silito arī komentēja: “Lai gan valdība palīdzēs apmaksāt rēķinus, redakcijas pārraudzība pilnībā paliek BBC.”

2020. gadā Latvija un Lietuva izvilka raidījumu ēterā, izmantojot izlūkošanas informāciju, kuras, pēc viņu domām, pierādīja, ka prezidenta Vladimira Putina ciešais sabiedrotais ir “faktiskais” mediju vadītājs, ko RT noliedza.

Attiecīgo izpilddirektoru Dmitriju Kiseļovu Putins 2013. gadā personīgi iecēla vadīt ziņu organizācijas, kas reklamē Krieviju ārzemēs.

Lietuva sacīja, ka RT var “brīvi apstrīdēt” viņu prasības tiesā vai “iesniegt dokumentus … kas pierāda, ka starp Kisļovu un RT nav nekādas saistības”. Līdz šim neizskatās, ka arī viņa to būtu izdarījusi.

Šatners norobežojās no krievu kanāla, sakot, ka viņš “prezentēja televīzijas programmu un viņi to arī darīja [RT] Viņš nopirka viņai izplatīšanas tiesības. ”Viņš teica, ka kanālam“ nav nekāda ieguldījuma saturā, viesos, filmēšanā vai montāžā ”, piebilstot:“ Valdības rīcība neietekmē izrādi par to, kā izpētīt lietas, kuras es nesaprotu. ”

READ  Tētis mājas pagalmā uzbūvē kamaniņu trasi

– Varbūt jūs nesaprotat šo vienkāršo pieņēmumu?

Prunella Bishop

"Radītājs. Kafijas cienītājs. Interneta cienītājs. Organizators. Popkultūras geek. TV ventilators. Lepns foodaholic."

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Back to top