Krievijas neatkarīgās televīzijas Rain atsākšana no ārzemēm

Skats, kurā redzams logotips medija TV Rain (Doždj) birojā Maskavā, Krievijā, 2021. gada 2. septembrī. REUTERS/Evgenia Novozhenina/File Photo

Reģistrējieties tūlīt, lai iegūtu neierobežotu bezmaksas piekļuvi vietnei Reuters.com

Krievijas liberāli noskaņotais neatkarīgais televīzijas kanāls Dožd (TV Rain) pirmdienas vakarā atsācis pārraidīt no ārvalstīm pēc tam, kad tas bija spiests slēgt savu Maskavas studiju pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā.

Dogdu, kurš tika attēlots 2021. gada filmā Tango ar Putinu, 2011. gadā apmeklēja un slavēja toreizējais prezidents Dmitrijs Medvedevs, kad viņam bija tikai gads, un viņš lielākoties bija apolitisks.

Taču, tāpat kā visi neatkarīgie Krievijas mediji, tas ir nerimstoši vajāts kopš Vladimira Putina atgriešanās prezidenta amatā 2012. gadā.

Reģistrējieties tūlīt, lai iegūtu bezmaksas neierobežotu piekļuvi vietnei Reuters.com

Pirmdien tā paziņoja, ka ir ieguvusi apraides licenci no Eiropas Savienības un strādās no studijām Latvijā, Francijā un Nīderlandē, kā arī Gruzijā, kur kopš februāra daudzi nemierīgi krievi ir pārcēlušies uz iebrukumu.

Tas tiks straumēts arī vietnē YouTube, Krievijā tam nav cenzūras un, visticamāk, tas būs vienīgais veids, kā lielākā daļa cilvēku Krievijā to varēs skatīties.

“Krievijā pieņemto represīvo likumu un militārās cenzūras dēļ mēs bijām spiesti pamest savas mājas. Tagad mēs atsākam darbu no ārpuses,” teikts Dugda paziņojumā.

Krievijai kļūstot autoritārākai, īpaši pēc protestu apspiešanas pret 2012. gada vēlēšanu rezultātiem, stacija, kas sevi dēvēja par “optimistisko kanālu”, atklāja, ka vairs nevar atļauties ignorēt politiku.

2014. gadā tas tika izņemts no apraides tīkliem pēc aptaujas, kurā respondenti sacīja, ka Padomju Savienībai vajadzēja 1941. gadā atdot Ļeņingradu Hitleram, nevis pretoties nacistu blokādei gandrīz 900 dienas — tas ir kara laika pretestības koncepcijas un apgalvojuma graušana. . Krievijas vērtības, kuras Putinam patīk piesaukt.

READ  Satversmes aizsardzības birojs uzņem jaunu direktoru - Baltic News Network

2021. gadā Dožds tika izslēgts no preses pulcēšanās Kremlī un nosauca viņu par “ārvalstu aģentu”. Vērtējums lika tai pievienot atruna visai produkcijai — tagad tikai internetam — un noteica virkni administratīvu pienākumu.

1.martā Krievijas sakaru uzraugs paziņoja, ka bloķē Dogd ražošanu, apsūdzot to “apzināti nepatiesas informācijas izplatīšanā par Krievijas militārpersonu rīcību” Ukrainā. Nākamajā dienā Dožds paziņoja, ka viņa komanda ir pametusi Krieviju.

Reģistrējieties tūlīt, lai iegūtu bezmaksas neierobežotu piekļuvi vietnei Reuters.com

Reuters ziņo. Montāžas autori Kevins Levijs, Anguss Maksvons un Ričards Čangs

Mūsu kritēriji: Thomson Reuters uzticības principi.

Angelica Johnson

"Tīmekļa praktizētājs. Sašutinoši pazemīgs ēdiena entuziasts. Lepns twitter advokāts. Pētnieks."

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Back to top