Krievijas kara ziņojums: Prokremliskie telegrammas kanāli reklamē ziņas par TV Rain apraides licences zaudēšanu Latvijā

Krievijai turpinot uzbrukumu Ukrainai, Atlantijas padomes Digitālās kriminālistikas pētniecības laboratorija (DFRLab) cieši uzrauga Krievijas kustību militārajā, kiberinformācijas un informācijas jomā. Ar vairāk nekā septiņu gadu pieredzi, uzraugot situāciju Ukrainā, kā arī to, kā Krievija izmanto propagandu un dezinformāciju, lai grautu ASV, NATO un Eiropas Savienību, DFRLab globālā komanda iepazīstina ar jaunāko Krievijas kara ziņojuma daļu.

aizsardzība

Krievija vēršas pret Ukrainas infrastruktūru ar sprādzieniem pret Krievijas bāzēm

Serbijas grupa noliedz Vāgnera grupas partnerību, neskatoties uz paziņojumu

Sekojiet romāniem

Prokremliskie telegrammas kanāli popularizē ziņu, ka TV Rain ir zaudējis apraides licenci Latvijā

Krievija vēršas pret Ukrainas infrastruktūru ar sprādzieniem pret Krievijas bāzēm

5. decembrī krievu karaspēks ej skriet Raķešu triecieni pret Ukrainas civiliedzīvotājiem un enerģētikas infrastruktūru Kijevā, Odesā, Vinnicā un Zaparožžjā. Arī krievi streiko Sastāv Barošanas līnija Sumi reģionā. Tajā pašā dienā Ukrainas bruņotie spēki minēts Gaisa aizsardzība notrieca sešdesmit no vairāk nekā septiņdesmit Krievijas palaistajām raķetēm. Tomēr jauni dati liecina, ka Krievija nav tik smagi skārusi Ukrainu kā iebrukuma sākumā. Lielbritānijas Aizsardzības ministrija minēts 5.decembrī dramatiski samazinājies Krievijas taktisko kaujas lidmašīnu lidojumu skaits virs Ukrainas. Tā piebilda: “Krievijas lidmašīnas tagad, visticamāk, veiks desmitiem misiju dienā, salīdzinot ar augsto 300 misiju skaitu dienā 2022. gada martā.”

krievu armija nepārtraukts man uzbrukumiem Kritiskā Ukrainas infrastruktūra, ar ziņojumi No nesenajām raķešu palaišanām no Kaspijas jūras. Maskavā ir bijušais lietots Kaspijas reģions līdz atbrīvot Uzbrukumi Ukrainai. Krievija, visticamāk, turpinās izmantot Kaspijas jūras reģionu turpmākiem uzbrukumiem, palielinot iespēju, ka Ukrainas uzbrukumi sasniegs jutīgo Krievijas militāro infrastruktūru okupētajā Krimā vai Krievijā.

Serhii Cherevatyi, Ukrainas Bruņoto spēku Austrumu grupas pārstāvis, Viņš teica ka sasalusi zeme ļauj smagajiem transportlīdzekļiem virzīties uz priekšu un Ukrainas spēki gatavojas ziemas operācijām. Pagājušajā mēnesī Ukrainas aizsardzības ministra vietnieks Volodimirs Havrilovs Viņš teica ka Ukraina turpinās ofensīvu ziemas mēnešos, jo palēnināšanās ļaus Krievijas spēkiem papildināt un ievest papildspēkus.

Šīs nedēļas sākumā tika nogalināti vairāki cilvēki Sprādzieni Divos Krievijas militārajos lidlaukos. Krievija apsūdzējusi Ukrainu bezpilota lidaparāta izmantošanā, lai uzbruktu Krievijas mērķiem simtiem kilometru no robežas – Engelsas lidostā Saratovas apgabalā un Djagiļevas aviobāzē Rjazaņā. Krievijas Aizsardzības ministrija reklāmdevējs Dronu uzbrukumos gāja bojā trīs cilvēki, piebilstot, ka “droni tika notriekti, lidojot nelielā augstumā”, un izraisītie sprādzieni nodarīja virspusējus bojājumus lidmašīnai. Arī ziņu aģentūra RIA Novosti pieder Kremlim minēts Degvielas sprādziens lidostā ārpus Rjazaņas. Saskaņā ar ziņojumu negadījumā bojā gājuši trīs cilvēki un seši ievainoti, bojāta viena lidmašīna. Višegrada 24 minēts Sprādziens notika Djagiļevas gaisa bāzē, kas ir arī stratēģiskā bumbvedēju bāze.

READ  Nepietiek ballētāju, lai bāri būtu atvērti / raksts

Citur novērošanas materiāli parādīties Engelsas gaisa spēku bāzē 5.decembrī ap plkst.6 pēc vietējā laika notika liels sprādziens. Neatkarīgais Krievijas telegrammu kanāls Astra Citāts Nenoskaidroti avoti ziņoja, ka gaisa bāzē avarējis drons, sabojājot divus tālas darbības bumbvedējus Tu-95 un ievainojot divus militārpersonas. Tiek uzskatīts, ka Krievijas tāldarbības stratēģiskie bumbvedēji ir izvietoti šajā bāzē Saratovas apgabalā. Šie bumbvedēji bija agrāk lietots Sākt uzbrukumus Ukrainas enerģētikas sistēmai. Saratovas gubernators Romāns Busargins izsniegta Paziņojumā viņš aicināja iedzīvotājus saglabāt mieru saistībā ar ziņām. Kamēr Ukraina tā saka uzlabotas Drons, kas spēj nolidot vairāk nekā 1000 km, nevaram apstiprināt Ukrainas saistību ar incidentu.

Tikmēr prokremliskie Telegram kanāli Kritizēt Krievijas amatpersonas par nespēju paredzēt un novērst bezpilota lidaparātu triecienus Engelsas un Djagiļevas gaisa spēku bāzēm. Daži krievu kanāli prognoze ka Ukraina Palaists Streiks, kas vērsts uz Engelsas gaisa spēku bāzi no Krievijas teritorijas, apstiprinot, ka Krievijas teritorijā darbojas ukraiņu diversijas grupas. viens kanāls Zvaniet Krievijas militārpersonām vajadzētu atļaut atbildes triecienus pret Ukrainu un pastiprināt pretterorisma centienus pasākumiem Krievijas ietvaros.

Ruslans TradsUn Rezidējošais stipendiāts drošības pētniecībā, Sofija, Bulgārija

Serbijas grupa noliedz Vāgnera grupas partnerību, neskatoties uz paziņojumu

2. decembrī Vāgnera grupa Viņš teica Un viņi ir tagad Klāt Serbijā, kur paziņojām par sadarbību ar Orly Krievijas un Serbijas kultūras un informācijas centrs draudzībai un sadarbībai. bija reklāma Plaši minēts Serbijas mediji 7. decembrī. Pēc mediju uzmanības saņemšanas Orlijs publicēts paziņojums nākamajā dienā, noliedzot sadarbību ar Vāgneru. Tomēr 6. decembrī Orlī Atkārtoti kopīgots Sākotnējais sludinājums, kas ievietots kanālā Wagner Telegram.

Orlī centra vadītājs ir Aleksandrs Lisovs, kuram aizliegts iebraukt Kosovā. Pēc Vāgnera domām paziņojums, apgalvojumsviens no partnerības mērķiem ir “tikt galā ar informatīvo konfrontāciju ar Krievijas liberāļiem”, kuri devušies uz Serbiju un cenšas “tur veikt pretkrieviskas aktivitātes ar mērķi diskreditēt Krieviju”.

READ  Kolumbas aizsargam Matisam Kevleneksam (24) pēc uguņošanas negadījuma ir krūtīs gūta trauma, liecina autopsijas dati.

Saskaņā ar Serbijas Iekšlietu ministrijas datiem, ko ieguvis Balkānu izmeklēšanas tīkls (BIRN), Aptuveni Kopš februāra Serbijā ieceļojuši 45 000 Krievijas pilsoņu. The plūsma Provokācija gan pret Krieviju, gan pret Ukrainu jūtām, Tomēr. Serbija piedzīvoja arī Belgradā dzīvojošo krievu pretkara protestus, daži pat degšana viņu Krievijas pases.

Krievija paātrina savu klātbūtni Serbijā ar vietējo grupējumu palīdzību, no kuriem daži stiprina saites ar Vāgneru. Labējās organizācijas Tautas patruļa līderis Damjans Kņevičs novembra beigās telegrammā lielījās par apmeklējot uz jauno Vāgnera centru Sanktpēterburgā. Knežēvičs nesen Viņš teica Ka attiecības ar Vāgneru varētu palīdzēt, ja būtu “Kosovas konflikts”.

Iespējamā Vāgnera attīstība Serbijā joprojām ir spekulāciju jautājums, jo tā klātbūtne ir aprobežojusies ar publiskiem paziņojumiem. Tomēr sagaidāms, ka saites starp vietējiem serbu grupējumiem un Vāgneru paplašināsies saistībā ar spriedzi Kosovā un plašāku Ukrainas kara jautājumu. Tikmēr Serbijas valdība nesen acs Prokrieviskais politiķis Aleksandrs Vuļins kļūs par Serbijas izlūkošanas aģentūras BIA direktoru.

Ruslans TradsUn Rezidējošais stipendiāts drošības pētniecībā, Sofija, Bulgārija

Prokremliskie telegrammas kanāli popularizē ziņu, ka TV Rain ir zaudējis apraides licenci Latvijā

6.decembrī Latvijas Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) izdeva Atcelšana – anulēšana apraides licence neatkarīgajam Krievijas televīzijas kanālam TV Rain (Doždj), atsaucoties uz draudiem Latvijas nacionālajai drošībai. Šāds lēmums pieņemts vairākos gadījumos, kad TV Rain nav ievērojis Latvijas likumus. īpašiKanāls nenodrošināja subtitrus latviešu valodā; Viņš viņa Apraide Krievijas karte, kurā vairāk nekā vienu reizi bija iekļauta Krima; lūk, lūk Atsaucās uz Krievijas armijai kā “mūsu armijai”. Nesen diktors Aleksejs Korostļevs netieši Ka kanāls atbalsta Krievijas armiju. “Mēs ceram, ka varēsim palīdzēt daudziem karavīriem, ieskaitot aprīkojumu un pat visvienkāršākās ērtības frontes līnijā,” viņš teica. TV Lietus noliedza jebkādas aktivitātes Krievijas militārpersonu atbalstam un Atlaists Korosteļevs 2. decembrī. Apšaude notika pēc tam, kad latviešu politiķis Edvīns Snorrs čivināt Par Korosteļeva aicinājumu atbalstīt Krievijas armiju. Licences atņemšanu var apstrīdēt tiesību sistēmā.

READ  Maine Nordiques izmantoja dziļumu, uzvarot Denberiju junioru. Cepuru triki

Lēmums atņemt TV Rain licenci izraisīja lielu reakciju. Daudzi Latvijas politiķi, piemēram, Eiropas Parlamenta deputāts Ivars Ejaps, atbalstīts NEPLP lēmums, kā tas piemēro Latvijas likumus. Taču Latvijas Žurnālistu asociācija izsniegta Paziņojums, kurā lēmums raksturots kā “nesamērīgs”. Citi neatkarīgi Krievijas mediji, piemēram, Meduza, kas arī atrodas Latvijā, izveidots Platekrāna atbalsta TV Rain.

6.decembrī Krievijas Ārlietu ministrijas pārstāve Marija Zaharova sacīja, publicēts Telegrammas apkopojums ar Rietumu politiķu paziņojumiem, kuros nosodīta Krievija par TV Rain darbības bloķēšanu. Tad es ierosināju lasītājiem aizstāt vārdu “Krievija” ar “Latvija”.

Google tulkota teksta ekrānuzņēmums, ko telegrammā ievietoja Marija Zaharova.  (Avots: Marija Zaharova / arhīvs)
Google tulkota teksta ekrānuzņēmums, ko telegrammā ievietoja Marija Zaharova. (avots: Marija Zaharova/Arhīvi)

Zaharovas paziņojumā publicēšanas brīdī ir 613 536 skatījumi, 1365 pārsūtītāji un 306 komentāri, liecina informācija TGStatTelegrammu analīzes rīks. No 1675 Telegram ierakstiem, kuros minēti atslēgvārdi Дождь (TV lietus) un прекратит (“apstāsies”) laikā no 30. novembra līdz 7. decembrim, Zaharovas ieraksts saņēma visvairāk skatījumu un novirzīšanas, liecina TGStat dati.

Scatterplot parāda iesaistīšanos Telegram kanālos, pamatojoties uz vidējiem skatījumiem un pārsūtītajiem ziņojumiem par ziņām par TV Rain licences anulēšanu.  (Avots: @nikaaleksejeva/DFRLab, izmantojot TGStat)
Scatterplot parāda iesaistīšanos Telegram kanālos, pamatojoties uz vidējiem skatījumiem un pārsūtītajiem ziņojumiem par ziņām par TV Rain licences anulēšanu. (avots: @tweet/DFRLab, izmantojot TGStat)

Divdesmit seši prokremliskie telegrammas kanāli pastiprināja Zaharovas ziņu. Daži kanāli ir ieguvuši lielu abonentu skaitu, piemēram, SolovievLive, kanāls Vladimirs Solovjovs, kuram ir 1,3 miljoni sekotāju. Taču citiem kanāliem bija maz abonentu, piemēram, @yat_2020, divu abonentu kanāls, kas pastiprina prokremlisko saturu. Šīs novirzīšanas radīja 437 935 skatījumus, kas ir 71,38 procenti no visiem ziņu skatījumiem.

Ekrānuzņēmums ar kanālu sarakstu, kas pastiprināja Marijas Zaharovas telegrammas ziņu.  (Avots: @nikaaleksejeva/DFRLab, izmantojot TGStat)
Ekrānuzņēmums ar kanālu sarakstu, kas pastiprināja Marijas Zaharovas telegrammas ziņu. (avots:@tweet/DFRLab, izmantojot TGStat)

TV Rain, vienīgais opozīcijas televīzijas kanāls Krievijā, bija tika izveidota 2010. gadā Krievijas varas iestādes 2014. gadā atvienots kanāls no apraides. 2017. gadā Ukraina aizliegts kanālu. 2022. gada 3. martā TV Rain tika izslēgts piecēlās tās operācijas. 2022. gada jūnijā televīzijā līst turpināt operācijas Rīgā.

Nika AleksejevaGalvenais pētnieks, Rīga, Latvija

Saistītie eksperti:
Ruslans Trads Un
Nika Aleksejeva

Attēls: šajā fotoattēla ilustrācijā televīzijas kanāla Rain logotips ir parādīts datora ekrānā caur palielināmo stiklu. (Fotogrāfija: Rafael Henrique/SOPA Images/Sipa USA) Neizmanto no Vācijas.

Prunella Bishop

"Radītājs. Kafijas cienītājs. Interneta cienītājs. Organizators. Popkultūras geek. TV ventilators. Lepns foodaholic."

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Back to top