Kā izslēgt uzturvērtības atalgojumu, lai stimulētu fizisko sagatavotību

Pozitīvam pastiprinājumam, piemēram, apbalvošanai ar atlīdzību, ir svarīga loma motivācijas un neatlaidības saglabāšanā, kad runa ir par savu galveno mērķu sasniegšanu. šie Mazas uzvaras Tas var palīdzēt jums palikt uz ceļa, kā liecina pētījumi. Sadalot vienu lielu mērķi dažādos mazākos mērķos, katrs solis kļūst par sasniegumu.

Tomēr ir viegli pārvērtēt atlīdzību, kas var graut mūsu mērķus. Atzīsim, ka mēs visi vēlamies ļauties alkām pēc nevēlamā ēdiena, un kāds ir labākais laiks, lai nodotos pēc tam, kad esat paveicis kaut ko veselīgu? Jums nav pilnībā jāpārtrauc ēst neveselīgu pārtiku, bet, zinot, kā atalgot sevi tādā veidā, kas atbilst jūsu veselības mērķiem, jūs varat pilnībā mainīt stilu.

Ir daudz atalgojumu bez uztura, kas virzīs jūs uz nākamo soli jūsu plānā. Tāpēc nākamreiz, kad atradīsieties pieliecies Cukura Vai arī tieksme pēc sāļa ēdiena, apsveriet iespēju svinēt šīs veselības atlīdzības.

Kad jūs pēdējo reizi atvēlējāt laiku ātrai gulēšanai? Tā kā aizņemtajā grafikā var būt grūti noteikt snaudas prioritātes, mēģiniet padarīt to par atlīdzību par jūsu nākamo sasniegumu.

Īss miegs Tas tika parādīts Uzlabot kognitīvo sniegumu dažos gadījumos. Tātad, dodot miegu, tas patiešām var būt noderīgs jūsu darba dzīvei. Ļaujot sev justies atsvaidzinātam un atjaunotam pēc fiziskās slodzes, tas atbilst veselības mērķiem, nevis saldu vai taukainu ēdienu lietošanai.

Iegādājieties kādu trenažieri

Vai jūs ar nepacietību gaidījāt kādu noteiktu treniņu legingu pāri? Kā būtu ar jaunu treniņu stila faniju komplektu? Nosakiet sev sasniedzamu mērķi un iepriekš izvēlieties pieejamu aprīkojumu, un, sasniedzot mērķi, pieskarieties tiešsaistē, lai iepirktos.

Šīs treniņa laikā domājot par šo jauno sastāvdaļu, jūs varat ilgāk saglabāt motivāciju.

READ  NASA's new space telescope is set to reveal the secrets of the Big Bang

Labs izskats nākamajam treniņam var arī palīdzēt justies labāk par sevi, strādājot sava mērķa sasniegšanai. Zinot, ka esat ieguvis apģērba gabalu vai aprīkojumu, kuru izmantojat, tas tikai palīdzēs sasniegt vairāk, tuvinot jūs nākamajam sasniegumam. Šis bonuss ir uzvara.

Iededz sveci un lasi grāmatu

Sveces iedegšana ir vienkāršs bizness, taču tas var būt ļoti ērts un atalgojošs. Pēc garas darba un vingrošanas dienas, lai ļautos vienkārši apsēsties ar grāmatu un sveci pie sāniem, var būt nepieciešams atpūsties.

Mans laiks parasti netiek piešķirts par prioritāti, bet tas ir lielisks veids, kā atjaunot enerģiju mūsu prātam un ķermenim.

Grāmatas lasīšana ir iepriecinoša balva.
UzmanībaKas parasti uzlabojas relaksācijas laikā, ir pierādīts, ka tas samazina stresu un uzlabo dzīves kvalitāti. Šīs atlīdzības ietvaros mēģiniet novērst visas negatīvās domas un koncentrēties tikai uz atpūtu. Tu to saprati. (Vienkārši pārliecinieties, ka esat pilnībā nodzēsis sveci, kad esat pabeidzis.)

Dodiet sev bezmaksas caurlaidi, lai pateiktu nē

Ievietojiet sevi pirmajā vietā. Vai ir kāds darbs, uzdevums vai sociāla iesaistīšanās, no kā jūs baidāties? Ļaujiet sev pateikt nē, ja jums patiešām tas nepatīk. Daudzi no mums galu galā nododas plāniem nevis vainas dēļ, bet vainas dēļ. Tā vietā pieturieties pie šī laika izmantošanas vingrinājumiem.

Iegūstiet dažus vannas sāļus un atpūtieties

Kas ir labāks veids, kā apbalvot veselīgus sasniegumus, nekā relaksējoša duša?

Veselības un fitnesa pamati, kas palīdzēs jums risināt Jaungada izšķirtspēju (CNN pasvītrots)
Starp fizisko un garīgo veselību pastāv cieša korelācija. pētījumi Jums ir ieteikums. Fiziskās aktivitātes mūsu smadzenēs rada tās laimīgā izskata ķīmiskās vielas, kuras sauc par endorfīniem, kas savukārt var palīdzēt jums attīstīt pozitīvu domāšanu. Regulāri vingrinājumi stiprina saikni starp prātu un ķermeni. Tātad, reklamējot vienu no tiem, jūs, visticamāk, reklamējat otru.

Psihiskās veselības atlīdzība var motivēt jūs sportot, jo pēc tam varēsiet atpūsties – kas ir svarīgi pēc smaga treniņa. Atpūta ir būtiska, lai palīdzētu jūsu ķermenim atgūties no spēka un sirds un asinsvadu vingrinājumiem, un tas var uzlabot sniegumu nākotnē.

READ  Ziemeļīrijas sievietes pret Luksemburgu: Kerija Petija atliek universitāti, lai dzītos pēc sapņa par eiro

Šo piecu atlīdzību iekļaušana var palīdzēt jums atvieglot atalgojuma sistēmu, kuras pamatā ir pārtika. Ļaujot sev nodoties pārāk daudzam pārstrādātam ēdienam, tas var kaitēt jūsu progresam, padarot jūs entuziastiskāku nekā iepriekš.

Tā vietā sviniet savus laimestus ar atlīdzībām, kas palīdz stiprināt jūsu prātu, ķermeni vai abus.

Stephanie Mansour, PBS “Step It Up With Steph” vadītāja, Veselības un labsajūtas žurnāliste, padomniece un Svara zaudēšanas treneris sievietēm.

Angelica Johnson

"Tīmekļa praktizētājs. Sašutinoši pazemīgs ēdiena entuziasts. Lepns twitter advokāts. Pētnieks."

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Back to top