Ēdiet daudzveidīgu, olbaltumvielām bagātu diētu, lai palielinātu apjomu un samazinātu to: dietologs

  • Kāds 30 gadus vecs vīrietis savam pārskatam Insider’s Nutrition Clinic nodrošināja vidēji lielu ēšanas dienu.
  • Viņš teica Insider, ka viņš gavē ar pārtraukumiem un vēlas, lai tas tiktu “sasmalcināts, bet arī vairumā”.
  • Ja vēlaties, lai jūsu diētu pārskatītu speciālists, Aizpildiet šo veidlapu.

30 gadus vecais Ostins iepazīstināja ar savu uztura rutīnu Insider’s Nutrition Clinic, kur dietologi un uztura speciālisti sniedz padomus par lasītāju ēšanas paradumiem.

Viņš teica Insider, ka vēlas “sasmalcināt, bet arī saberzt”.

“Es esmu sešas pēdas septiņas gara, un es neesmu īsti paēdis ar savu milzīgo spārna pagarinājumu,” sacīja Ostins.

Ostina ir kurjers, kurš brauc ar automašīnu, lai iegūtu iztiku, bet sešas līdz septiņas dienas nedēļā trenējas sporta zālē. viņš ir svara nešana četras reizes nedēļā un Rindas Vai arī palaist uz citām sesijām, viņš teica.

To dara arī Ostins intermitējoša badošanāsViņš teica, ka tas palīdzēja viņam zaudēt 70 mārciņas 2020. gadā.

Reģistrēts sporta dietologs Dr Emīlija Vernere Pārskatiet Ostina diētu un pastāstiet Insider, ka viņa apmācība palīdzēs viņam sasniegt mērķi, taču viņam arī ir nepieciešams sevi pienācīgi barot, un viņa diētai trūkst daudzveidības.

Ostinam ir jāpārliecinās, ka viņš vienmērīgi trenē dažādas ķermeņa daļas Pietiekami piespiežot sevi Lai stimulētu muskuļu augšanu, viņa teica.

Ostins gavē ar pārtraukumiem

Ostins teica, ka neēd brokastis.

Viņš teica, ka lielāko daļu dienu viņš pagatavo lielu maltīti no 1,5 līdz 2 mārciņām jūras velšu un dārzeņu, kā arī dažreiz arī brūnos rīsus. Ostins to ēd visu dienu. Pacelšanas dienās viņš ēd uzreiz pēc tam.

READ  Reti apvienojas trīs supermasīvi melnie caurumi, kurus pamanījuši indiešu astrofiziķi

Viņš teica, ka Ostins bieži guļ pēcpusdienā un pēc tam ēd atlikušo maltīti.

Sirds dienās viņš savu lielo maltīti parasti ēd ap plkst.15.

Ostina cenšas apēst 150-200 gramus olbaltumvielas Viņš teica, ka katru dienu pārsvarā tās ir zivis, taču viņš arī uzkodas ar granolu un proteīna batoniņiem.

“Dažreiz darba dēļ es ēdu pārāk daudz olbaltumvielu tieši pirms gulētiešanas,” sacīja Ostins.

Verners teica, ka Ostinas diētai trūkst daudzveidības

cenšas Muskuļu veidošana Bet arī zaudēt taukus, lai tos “sasmalcinātu”, ir tikpat grūti kā viņiem Pretējas kaloriju prasībasVerners teica. Muskuļu veidošanai nepieciešams kaloriju pārpalikums, savukārt tauku zaudēšanai nepieciešams a nespēja.

Ja Ostins to vēlētos Uztur muskuļus, vienlaikus zaudējot taukusVerners teica, ka viņa diēta ar augstu olbaltumvielu daudzumu ir pareizais ceļš.

Tomēr Ostinai nevajadzētu pārāk paļauties uz zivīm.

“Lai gan zivis ir lielisks liesās olbaltumvielu avots ar papildu ieguvumiem veselībai, piemēram, omega-3, jums vajadzētu būt uzmanīgiem, lai nepārēstos ar zivīm, jo Iespējamais dzīvsudraba satursVerners teica.

Viņa ieteica ēst zivis divas līdz četras reizes nedēļā un pārējās dienās iekļaut citus olbaltumvielu avotus.

Verners teica, ka Ostinas diētai parasti ir nepieciešama daudzveidība, jo viņš, visticamāk, pietrūks mikroelementu, kas var izraisīt uzturvielu trūkumu un negatīvi ietekmēt viņa treniņu centienus.

Steiks, kartupeļi un sparģeļi

Steiki, kartupeļi un dārzeņi ir vēl viena sabalansēta maltīte, kas dažādo jūsu diētu.

GT



Viņa ieteica tādus ēdienus kā lasis ar brokoļiem un brūnajiem rīsiem, vistas ciskas ar zaļajām pupiņām un grauzdētiem sakņu dārzeņiem vai steiku ar grauzdētiem pipariem un kartupeļiem.

Verners sacīja, ka Ostins varētu gūt labumu arī no uzkodu dažādošanas.

ieteicams Uzkodas kas nodrošina olbaltumvielas un augļus un dārzeņus šķiedrvielām un antioksidantiem, piemēram, grieķu jogurtu ar augļiem, riekstiem vai sēklām, biezpienu ar burkāniem vai olbaltumvielu smūtiju, kas pagatavots no piena, sūkalu olbaltumvielām, augļiem un ledus.

Viņa teica, ka tas varētu būt labi arī pirms gulētiešanas, ja Ostinai patīk naktī uzņemt proteīnu.

Atveseļošanās ir atslēga

Cilvēkam, kurš regulāri vingro, enerģisks un muskuļots atveseļošanās Un diētai tajā ir liela nozīme, sacīja Verners.

“Viņa uzturā jāiekļauj dažādi augļi un dārzeņi, kas satur antioksidantus un pretiekaisuma mikroelementus.” Veicināt muskuļu atjaunošanos un ilgmūžība.”

Lai gan labi sabalansētam uzturam ir jānodrošina visas Ostinam nepieciešamās uzturvielas, viņš varētu apsvērt uztura bagātinātājus, lai veicinātu atveseļošanos un tādējādi arī viņa fizisko sagatavotību.

KolagēnsUn kreatīnsUn pīrāgs ķirsis “Tās jau gadiem ilgi ir izmantojuši elites sportisti,” sacīja Verners. “Šo uzturvielu iekļaušana var palīdzēt uzlabot treniņu sesijas un pielāgoties šiem treniņiem.”

Šajā rakstā sniegtie padomi neaizstāj profesionālu medicīnisko diagnostiku vai ārstēšanu.

Angelica Johnson

"Tīmekļa praktizētājs. Sašutinoši pazemīgs ēdiena entuziasts. Lepns twitter advokāts. Pētnieks."

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Back to top