Bijušais Fox News izpilddirektors apsūdzēts par darbu Krievijas oligarha labā: ziņojums

  • ASV Tieslietu ministrija ceturtdien paziņoja par apsūdzības izvirzīšanu bijušajam Fox News direktoram.
  • Džeks Haneke, kurš 15 gadus ir strādājis Fox dienas šovos un kanālā CNBC, tika arestēts 3. februārī.
  • Viņš tiek apsūdzēts par sankciju pārkāpšanu, palīdzot Krievijas oligarham izveidot Putinam draudzīgu televīzijas kanālu.

Dažas nedēļas pirms Krievijas iebrukuma Ukrainā, bijušais Fox News un CNBC darbinieks 3.februārī tika arestēts Londonā par iespējamu sankciju pārkāpumu, kas bija daļa no viņa centieniem izveidot Putinam draudzīgu televīzijas tīklu.

ASV Tieslietu ministrija ceturtdien paziņoja, ka ir izvirzījusi apsūdzību Džekam Hanekam, kurš 15 gadus strādāja uzņēmumā Fox, par viņa darbu ar Krievijas oligarhu Konstantīnu Malofejevu.

Tieslietu ministrija apgalvo, ka Haneks apzināti palīdzējis Malofejevam viņa uzņēmējdarbībā, neskatoties uz to, ka Malofejevs kopš 2014.gada finansēja Krievijas atbalstītos separātistu karavīrus Ukrainas Donbasa reģionā.

“Apsūdzētais Haneks apzināti izvēlējās palīdzēt Malofejevam viņa destabilizējošo vēstījumu izplatīšanā, izveidojot vai mēģinot izveidot televīzijas tīklus Krievijā, Bulgārijā un Grieķijā, pārkāpjot šīs sankcijas,” teikts Tieslietu ministrijas paziņojumā.

Fox News pārstāvis pastāstīja Insider, ka Haniks strādāja par menedžeri visas dienas programmās un pameta tīklu 2011. gadā. Fox pārstāvis arī teica, ka Haniks nekad nav strādājis ar viedokļu vadītāju Šonu Hanniti, pretēji iepriekšējiem ziņojumiem.

Pirmo reizi tika ziņots par Haneka aizturēšanu un apsūdzības uzrādīšanu Bloomberg ziņas.

Haneke tagad saskaras ar Londonas izdošanu ASV, kur viņš tiks tiesāts Ņujorkā, ziņo Tieslietu ministrija.

Federālais prokurors Damians Viljamss nāca klajā ar paziņojumu, kurā teikts, ka sankcijas “liedz ASV pilsoņiem strādāt vai veikt darījumus ar Malofejevu, bet Haneks, iespējams, pārkāpis šīs sankcijas, vairāku gadu garumā strādājot tieši Malofejeva labā vairākos televīzijas projektos”.

READ  Voltabox 2020. gada ieņēmumi bija apgrūtināti ar naudas izmaksām par pārtrauktām tehnoloģijām

Kanālu Hanick palīdzēja palaist, Tsargrad TV, YouTube aizliedza 2020. gadā pret Malofejevu vērsto sankciju dēļ. Pēc viņa teiktā, labējais tīkls ir bijis īpaši pakļauts Putinam un proortodoksālajai kristietībai. medūzakrieviski un angliski runājoša tirdzniecības vieta Latvijā.

Prunella Bishop

"Radītājs. Kafijas cienītājs. Interneta cienītājs. Organizators. Popkultūras geek. TV ventilators. Lepns foodaholic."

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Back to top